Pomoc

Przeglądnij najczęściej zadawane pytania
zapoznaj się z poniższym zbiorem
164 zagadnień dotyczących Typera
lub
Skontaktuj się z nami
Kontakt z Administratorem Typera Kontakt z twórcami aplikacji
(we wszelkich sprawach dotyczących m.in.
rejestracji, logowania, zawodów, typowań,
rozliczania punktów, klasyfikacji, zasad gry)
(w sprawie problemów technicznych)

WSZYSTKO CO CHCIELIBYŚCIE WIEDZIEĆ O TYPERZE (ale baliście się zapytać)

[#1] Czym w ogóle jest ten cały Typer?
[#2] Jakie dyscypliny można obstawiać w Typerze?
[#3] Dlaczego warto wziąć udział akurat w naszej zabawie?
[#4] Czy w typowaniu można wygrać jakieś nagrody?
[#5] Przegapiłem typowanie niektórych zawodów i zajmuję odległą pozycję w klasyfikacji generalnej. Czy jest sens grać?
[#6] Od ilu sezonów działa Typer?
[#7] Jaki jest oficjalny adres internetowy Typera?
[#8] Kim jest Administrator Typera?
[#9] Chcę wziąć udział w typowaniach, ale nie wiem od czego powinienem zacząć.

ZASADY GRY I REGULAMIN

[#10] Gdzie mogę znaleźć zasady gry?
[#11] Gdzie znajdę obowiązujący regulamin?

REJESTRACJA

[#12] Dlaczego warto zarejestrować się w Typerze?
[#13] Założyłem konto już w poprzednim sezonie. Będzie ono teraz działać czy muszę się zarejestrować jeszcze raz?
[#14] Jak mogę zarejestrować swoje konto?
[#15] Jakie dane muszę podać przy rejestracji?
[#16] Czy są jakieś ograniczenia przy tworzeniu mojej nazwy użytkownika oraz hasła?
[#17] Czy jest możliwa rejestracja dwóch różnych kont przy użyciu tego samego adresu e-mail?
[#18] O co chodzi z tym kluczem aktywacyjnym?
[#19] Zarejestrowałem się, ale nie dotarł do mnie mail z kluczem aktywacyjnym. Co robić?
[#20] Podczas próby aktywowania konta pojawia się komunikat, że "klucz aktywacyjny jest przeterminowany". Co robić?
[#21] Otrzymałem e-maila z kluczem aktywacyjnym. Kliknąłem w odnośnik, ale pojawia się błąd.
[#22] Co się stanie jeśli założę konto, ale zapomnę je aktywować?
[#23] Czy mogę posiadać kilka różnych kont w Typerze?

LOGOWANIE

[#24] Jak mogę się zalogować?
[#25] Jakie dane muszę podać przy logowaniu?
[#26] Czy mogę zalogować się wpisując nazwę użytkownika zamiast adresu e-mail?
[#27] Nie mogę się zalogować - pojawia się komunikat o błędnych danych logowania.
[#28] Nie mogę się zalogować - pojawia się komunikat, że moje konto jest nieaktywne.
[#29] Zapomniałem swoje hasło!
[#30] Co oznacza opcja zapamiętania mnie przy logowaniu widoczna pod polem wpisywania hasła?

ZARZĄDZANIE KONTEM UŻYTKOWNIKA

[#31] W jaki sposób mogę zmienić dane swojego konta?
[#32] Jakie dane mojego konta mogę modyfikować po zalogowaniu się?
[#33] W jaki sposób mogę zmienić adres e-mail przypisany do mojego konta?
[#34] Czy mogę zmienić swoją nazwę użytkownika?
[#35] W jaki sposób mogę dokonać zmiany swojego hasła?
[#36] Wybrałem klub X jako ulubiony. Czy mogę go zmienić na inny?
[#37] Przeprowadziłem się z miasta X do miasta Y i żona grozi mi, że weźmie rozwód jeśli nie będę kibicował klubowi Y. Co robić?
[#38] W jaki sposób mogę zmienić swój awatar (obrazek graficzny)?
[#39] W jaki sposób mogę napisać kilka słów o sobie?
[#40] Jakie dane mojego konta są widoczne dla wszystkich użytkowników?
[#41] Jakie dane mojego konta pozostają niewidoczne dla innych użytkowników?
[#42] Czy mogę dostosować wygląd Typera do moich upodobań?
[#43] Co oznacza zgoda na subskrypcję autorskich e-maili od Administratora Typera?
[#44] Straciłem dostęp do konta pocztowego, które jest moim adresem e-mail w Typerze. Co zrobić?
[#45] Czy mogę usunąć swoje konto?

PROFIL UŻYTKOWNIKA I LISTA OBSERWOWANYCH

[#46] Czy użytkownicy posiadają swoje profile w serwisie?
[#47] W jaki sposób mogę wyświetlić profil danego użytkownika?
[#48] Co to jest lista obserwowanych?
[#49] Gdzie znajdę listę obserwowanych przeze mnie osób?
[#50] W jaki sposób mogę dodać użytkownika do mojej listy obserwowanych?
[#51] W jaki sposób mogę usunąć użytkownika z mojej listy obserwowanych?
[#52] Gdzie znajdę listę osób, które obserwują mój profil?

PAKIETY

[#53] Czym są pakiety w Typerze?
[#54] Jaki pakiet aktualnie posiadam?
[#55] W jaki sposób mogę zmienić pakiet na lepszy?
[#56] W jaki sposób mogę uregulować należność za wybrany pakiet?
[#57] Co mam zrobić w przypadku problemów podczas dokonywania płatności on-line?
[#58] Jak szybko otrzymam zamówiony pakiet?
[#59] W jaki sposób mogę sprawdzić aktualny stan zamówienia?
[#60] Czy mogę zmienić wybrany sposób płatności?
[#61] Co się stanie z moim zamówieniem jeżeli nie dokonam płatności?

APLIKACJA MOBILNA

[#62] Czy udostępniacie aplikację przeznaczoną dla użytkowników urządzeń przenośnych?
[#63] Co jest potrzebne aby uruchomić aplikację mobilną Typera?
[#64] Ile kosztuje aplikacja mobilna?
[#65] Czy aplikacja mobilna oferuje wszystkie funkcje dostępne w serwisie WWW?
[#66] Czy po dokonaniu typowania w aplikacji mobilnej mój typ będzie widoczny również w serwisie WWW?
[#67] Skąd mogę pobrać aplikację mobilną?

PRZYPOMNIENIA E-MAILOWE ORAZ SMS-OWE

[#68] Czym są przypomnienia o nadchodzących typowaniach?
[#69] Jak mogę włączyć/wyłączyć otrzymywanie przypomnień?
[#70] Jakie zawody są uwzględniane w przypomnieniach?
[#71] Z jakim zapasem czasowym przed zawodami są wysyłane przypomnienia?
[#72] Jak często Typer wysyła przypomnienia? Czy jeżeli w trakcie weekendu odbywa się 8 zawodów, to otrzymam aż 8 przypomnień?
[#73] Czy w nowym terminie wysyłacie przypomnienia o typowaniu zawodów, które zostały wcześniej przełożone?
[#74] Włączyłem subskrypcję przypomnień, ale ich nie otrzymuję! Czy coś się popsuło?
[#75] Na jaki adres wysyłacie przypomnienia e-mailowe?
[#76] Czym są przypomnienia SMS-owe o nadchodzących typowaniach?
[#77] Jakie warunki muszę spełnić aby otrzymywać przypomnienia SMS-owe?
[#78] Jestem nocnym markiem i lubię dźwięk przychodzącego SMS-a wpół do trzeciej przy pełni księżyca.

TYPOWANIE

[#79] W jaki sposób mogę typować zawody?
[#80] Kiedy mogę typować zawody?
[#81] Czy mogę wybrać wielokrotnie tego samego zawodnika na różnych pozycjach?
[#82] W jaki sposób mogę zmienić swoje typowanie?
[#83] Czy każdy użytkownik może dokonać edycji swojego typowania?
[#84] Czy są ograniczenia w liczbie zmian typowania?
[#85] Co się stanie jeśli przekroczę limit zmian w typowaniu?
[#86] Czy ma znaczenie czas dokonania typowania?
[#87] Czy jest możliwe typowanie po zakończeniu terminu typowania?
[#88] Czy zamiast edytować istniejące typowanie mogę dodać w jego miejsce zupełnie nowe?
[#89] Co oznaczają listy "tylko aktualne" i "wszystkie" na stronie Typowania?
[#90] W jaki sposób mogę sprawdzić szczegóły swojego typowania?
[#91] Co oznaczają kolorowe ikony w kolumnie "status"?
[#92] Czy wybrane zawody są wyżej punktowane od innych?
[#93] Co oznacza wartość w kolumnie "liczba typowań"?
[#94] Co się stanie jeśli wskażę kursorem lub kliknę w liczbę typowań danych zawodów?
[#95] Czy inni użytkownicy widzą moje typowania?
[#96] Czy inni użytkownicy mają możliwość dowiedzieć się czy dokonałem typowania danych zawodów?
[#97] Czy możecie mi pomóc przy wyborze typowanych wyników?
[#98] Co oznacza ikona czerwonych kostek w panelu typowania?
[#99] Wykonuję edycję typowania i mam problem ze zmianą kolejności drużyn. Jak to zrobić?
[#100] Czy mogę użyć klawiatury do wytypowania wyniku?
[#101] Wytypowałem zawodników, którzy zostali później wycofani z listy startowej. Co robić?
[#102] Czym jest histogram typowań zawodów?

WYNIKI

[#103] Kiedy są przyznawane punkty za typowanie?
[#104] W jaki sposób mogę się dowiedzieć czy punkty za typowanie zostały już przyznane?
[#105] Jak mogę sprawdzić wyniki moich typowań?
[#106] Za co dokładnie są przyznawane punkty?
[#107] Czy jest możliwe, że błędnie policzyliście moje punkty?
[#108] Czy jest możliwe, że otrzymam ujemną liczbę punktów za typowanie?
[#109] Czy inni użytkownicy mają wgląd w szczegółowe wyniki moich typowań?
[#110] Czy mogę sprawdzić szczegóły moich typowań z odległej przeszłości (np. sprzed kilku miesięcy)?

KLASYFIKACJE

[#111] Jakie kryteria decydują o wyższej pozycji w klasyfikacji punktowej?
[#112] Czy prowadzicie osobne klasyfikacje punktowe pojedynczych meczów ligowych?
[#113] Co oznacza gwiazdka na końcu nazwy kolejki ligowej?
[#114] Mam przydzielone punkty za typowanie meczu ligowego. Dlaczego nie mogę znaleźć klasyfikacji całej kolejki?
[#115] Co oznaczają kolorowe strzałki przy numerach pozycji w klasyfikacji?
[#116] Co oznacza wartość w kolumnie "liczba wygranych"?
[#117] Czy moja liczba wygranych może się zmniejszyć?
[#118] Odbył się tylko 1 z 4 meczów w kolejce, ale wielu graczy już otrzymało premię za wygranie kolejki. Dlaczego?
[#119] Czy użytkownicy, którzy otrzymają zerową liczbę punktów za typowanie, są uwzględniani w klasyfikacjach punktowych?
[#120] Czy użytkownicy, którzy nie dokonują żadnych typowań, są uwzględniani w klasyfikacjach punktowych?

SZCZEGÓŁY KLASYFIKACJI

[#121] Czym są szczegóły klasyfikacji w klasyfikacjach punktowych?
[#122] Czy wszyscy mają dostęp do szczegółów klasyfikacji?
[#123] Co oznacza wartość w kolumnie "liczba typowań"?
[#124] Co oznaczają liczby w kolorowych polach po prawej stronie liczby typowań?
[#125] Do czego służy przycisk "historia rankingu" z prawej strony?
[#126] Jak włączyć wyświetlanie szczegółów klasyfikacji?
[#127] Nie lubię nadmiaru liczb. Czy mogę wyłączyć wyświetlanie szczegółów klasyfikacji?

KOMENTARZE

[#128] Czy mogę porozmawiać z innymi użytkownikami na temat typowań?
[#129] Kto może dodawać komentarze i je oceniać?
[#130] Czy długość pojedycznego wpisu jest ograniczona?
[#131] W jaki sposób mogę skierować odpowiedź do konkretnego użytkownika?
[#132] W jaki sposób mogę się dowiedzieć czy ktoś odpowiedział na mój wpis?
[#133] Czy mogę dodać wielolinijkowy komentarz?
[#134] Czy mogę samodzielnie zmienić treść mojego komentarza?
[#135] Gdzie znajdę listę najnowszych komentarzy w serwisie?
[#136] Chcę ukryć wyświetlanie komentarzy. Jak mogę to zrobić?
[#137] Ktoś opublikował treść, która moim zdaniem powinna być usunięta. Co mam zrobić?

RANKINGI KLUBOWE

[#138] Czym są Rankingi klubowe?
[#139] Wybrałem ulubiony klub, ale moja nazwa użytkownika nie jest wyświetlana w rankingu sympatyków mojego klubu. Dlaczego?

STRAŻNIK TYPOWAŃ

[#140] Czego pilnuje Strażnik Typowań?
[#141] Czy wszyscy mogą korzystać z usług Strażnika Typowań?
[#142] Ile razy w ciągu całego sezonu Strażnik Typowań może mnie wyręczyć w typowaniu?
[#143] Nie chcę, żeby Strażnik Typowań typował za mnie. Czy mogę go wyłączyć?
[#144] Jaką metodę typowania wybiera Strażnik Typowań?
[#145] Kiedy Strażnik Typowań dokonuje typowania?
[#146] Strażnik wytypował za mnie zawody, które zostały później anulowane. Czy to typowanie wlicza się do puli wykorzystanych przez Strażnika?
[#147] Strażnik dokonał typowania w moim imieniu, ale zawody zostały przełożone na inny termin. Czy w nowym terminie mogę samodzielnie wytypować wyniki?
[#148] Czy Strażnik gwarantuje zdobycie punktów za typowanie?

POZOSTAŁE FUNKCJE

[#149] Kto to jest VIP?
[#150] Co to jest Loża VIP?
[#151] Co to jest Panteon Sławy?
[#152] Gdzie znajdę klasyfikacje punktowe z poprzedniego sezonu?
[#153] Czy zatrudniacie maszyny do typowania wyników?
[#154] Co to jest TyperBet?
[#155] Co to jest Kącik Zwycięzcy?
[#156] Czy to prawda, że rozdajecie dyplomy?

BEZPIECZEŃSTWO

[#157] W jaki sposób zabezpieczacie moje hasło?
[#158] Co mam robić aby zmniejszyć ryzyko dostępu do mojego konta przez niepowołane osoby?

INNE ZAGADNIENIA

[#159] Czy mogę skontaktować się z twórcami Typera?
[#160] Czy Typer zapisuje ciasteczka (cookies) na moim komputerze?
[#161] Mam zastrzeżenia odnośnie wyglądu serwisu albo sposobu/szybkości jego działania.
[#162] Podczas korzystania z Typera pojawia się nietypowy błąd.
[#163] Dlaczego w regulaminach lig żużlowych jest tak wiele absurdów?
[#164] Nie znalazłem na tej stronie rozwiązania mojego problemu.


Czym w ogóle jest ten cały Typer? [#1]

Typer jest serwisem, który umożliwia typowanie wyników zawodów sportowych.
Użytkownicy mogą obstawiać wyniki przed zawodami, następnie te typowania są porównywane z rzeczywistymi rezultatami.
Za trafne typowania użytkownicy są nagradzani punktami i w klasyfikacjach punktowych porównują swoje osiągnięcia z efektem typowań innych graczy.


Jakie dyscypliny można obstawiać w Typerze? [#2]

Typer Żużlowy PoKredzie.pl pozwala w sezonie 2018 obstawiać wyniki zawodów żużlowych.


Dlaczego warto wziąć udział akurat w naszej zabawie? [#3]

Ponieważ nasz Typer jest prawdopodobnie najlepszym typerem żużlowym na świecie.
Czy samo to już nie jest wystarczającym argumentem? ;-)


Czy w typowaniu można wygrać jakieś nagrody? [#4]

Szczegóły dotyczące puli nagród sprawdź na stronie Zasady gry.


Przegapiłem typowanie niektórych zawodów i zajmuję odległą pozycję w klasyfikacji generalnej. Czy jest sens grać? [#5]

Oczywiście, że tak. Wciąż jest szansa zająć wysokie miejsce w klasyfikacjach poszczególnych serii rozgrywek.


Od ilu sezonów działa Typer? [#6]

Wystartowaliśmy w roku 2014.
Sezon 2018 jest V edycją.


Jaki jest oficjalny adres internetowy Typera? [#7]

Oficjalny adres: http://typer.pokredzie.pl/


Kim jest Administrator Typera? [#8]

Administrator Typera jest osobą zarządzającą Typerem. Możesz się z nim skontaktować w sprawie wszystkiego, co dotyczy Typera.


Chcę wziąć udział w typowaniach, ale nie wiem od czego powinienem zacząć. [#9]

Zapoznaj się z naszym poradnikiem dla początkujących użytkowników.


Gdzie mogę znaleźć zasady gry? [#10]

Na stronie Zasady gry, odnośnik jest widoczny na pasku w górnej części strony.


Gdzie znajdę obowiązujący regulamin? [#11]

W dolnej części strony Zasady gry.


Dlaczego warto zarejestrować się w Typerze? [#12]

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dokonywać typowań. Oprócz tego otrzymują dostęp do dodatkowych możliwości w serwisie.


Założyłem konto już w poprzednim sezonie. Będzie ono teraz działać czy muszę się zarejestrować jeszcze raz? [#13]

Nie ma konieczności ponownej rejestracji, konta założone i aktywowane w przeszłości niezmiennie istnieją w naszym systemie.


Jak mogę zarejestrować swoje konto? [#14]

Użyj formularza rejestracyjnego.


Jakie dane muszę podać przy rejestracji? [#15]

Potrzebujemy tylko Twój adres e-mail w celu aktywacji konta.
Oprócz tego przy rejestracji podajesz swoje hasło (które będziesz używał w celu zalogowania się w Typerze) oraz nazwę użytkownika (np. pseudonim). Konieczne jest zaakceptowanie regulaminu.


Czy są jakieś ograniczenia przy tworzeniu mojej nazwy użytkownika oraz hasła? [#16]

Tak. Między innymi: nazwa użytkownika musi się składać z 4-20 znaków, hasło musi zawierać litery różnej wielkości.
Więcej wytycznych znajdziesz na stronie z formularzem rejestracyjnym.


Czy jest możliwa rejestracja dwóch różnych kont przy użyciu tego samego adresu e-mail? [#17]

Nie.


O co chodzi z tym kluczem aktywacyjnym? [#18]

Po dokonaniu rejestracji wymagana jest aktywacja konta. Wypełnienie formularza rejestracyjnego i kliknięcie przycisku zatwierdzenia rejestracji skutkuje wysłaniem na Twój adres e-mail wiadomości ze specjalnym odnośnikiem. Kliknij w ten odnośnik aby aktywować swoje konto.


Zarejestrowałem się, ale nie dotarł do mnie mail z kluczem aktywacyjnym. Co robić? [#19]

Przede wszystkim poczekaj cierpliwie kilka minut. Sprawdź też czy e-mail nie został zakwalifikowany jako spam. Jeżeli wiadomość wciąż nie dotarła, to użyj opcji Wyślij ponownie klucz aktywacyjny dostępnej w panelu logowania.


Podczas próby aktywowania konta pojawia się komunikat, że "klucz aktywacyjny jest przeterminowany". Co robić? [#20]

Kliknij w przycisk Wyślij ponownie klucz aktywacyjny w panelu logowania i aktywuj konto z użyciem tego klucza.


Otrzymałem e-maila z kluczem aktywacyjnym. Kliknąłem w odnośnik, ale pojawia się błąd. [#21]

Niektóre serwisy pocztowe mogą przez przypadek obcinać klucz w przesłanym odnośniku.
Spróbuj ręcznie wywołać adres przesłanego odnośnika (skopiuj odnośnik z treści otrzymanego e-maila i wklej go w pasku adresu przeglądarki internetowej).


Co się stanie jeśli założę konto, ale zapomnę je aktywować? [#22]

Jeżeli założone konto nie zostanie aktywowane w ciągu kilkunastu dni od daty rejestracji, to zostanie ono automatycznie usunięte z naszego systemu.


Czy mogę posiadać kilka różnych kont w Typerze? [#23]

Sprawdź Regulamin.


Jak mogę się zalogować? [#24]

Użyj panelu logowania.


Jakie dane muszę podać przy logowaniu? [#25]

Oprócz hasła musisz wpisać adres e-mail lub nazwę konta.


Czy mogę zalogować się wpisując nazwę użytkownika zamiast adresu e-mail? [#26]

Tak.
Począwszy od sezonu 2018 możliwe jest zalogowanie przy użyciu nazwy swojego konta.


Nie mogę się zalogować - pojawia się komunikat o błędnych danych logowania. [#27]

Upewnij się, że poprawnie wpisujesz dane. Nie przynosi to efektu? Użyj opcji Nie pamiętam swojego hasła dostępnej w panelu logowania.


Nie mogę się zalogować - pojawia się komunikat, że moje konto jest nieaktywne. [#28]

Musisz aktywować swoje konto. Kliknij w odnośnik z kluczem aktywacyjnym przesłany drogą e-mailową.
Jeśli nie dotarła do Ciebie wiadomość z kluczem aktywacyjnym możesz użyć opcji Wyślij ponownie klucz aktywacyjny w panelu logowania.


Zapomniałem swoje hasło! [#29]

Użyj opcji Nie pamiętam swojego hasła dostępnej w panelu logowania.


Co oznacza opcja zapamiętania mnie przy logowaniu widoczna pod polem wpisywania hasła? [#30]

Jeśli zaznaczysz tę opcję, to Twoje dane zostaną zapamiętane w przeglądarce internetowej przy użyciu tzw. ciasteczka (pliku cookie). Dzięki temu po powrocie na stronę Typera po pewnym czasie (na przykład po kilku dniach) nie będziesz musiał wpisywać danych logowania. Zapamiętanie nie jest jednak wieczne. Jeśli nie odwiedzisz naszego serwisu przez dłuższy czas (kilka tygodni), to konieczne będzie ponowne zalogowanie się przez panel logowania.


W jaki sposób mogę zmienić dane swojego konta? [#31]

Użyj strony Konto.


Jakie dane mojego konta mogę modyfikować po zalogowaniu się? [#32]

Możesz zmienić wszystkie dane podane przy rejestracji z wyjątkiem nazwy użytkownika. Wyjątkiem jest ulubiony klub: jego wybór nie podlega modyfikacji. Oprócz tego zmianie podlega awatar (obrazek graficzny) oraz opis "o sobie".
Edycję danych możesz wykonać na stronie Konto w zakładce Twój profil.


W jaki sposób mogę zmienić adres e-mail przypisany do mojego konta? [#33]

Użyj opcji Zmień e-mail na stronie Konto.


Czy mogę zmienić swoją nazwę użytkownika? [#34]

Nie ma możliwości modyfikacji nazwy użytkownika.
Nazwa użytkownika podana podczas rejestracji została na stałe przypisana do Twojego konta.


W jaki sposób mogę dokonać zmiany swojego hasła? [#35]

Użyj opcji Zmień hasło na stronie Konto.


Wybrałem klub X jako ulubiony. Czy mogę go zmienić na inny? [#36]

Nie. Wskazanie ulubionego klubu jest ostateczne, nie jest możliwa jego modyfikacja. Zastanów się dobrze przy dokonywaniu wyboru.


Przeprowadziłem się z miasta X do miasta Y i żona grozi mi, że weźmie rozwód jeśli nie będę kibicował klubowi Y. Co robić? [#37]

W wyjątkowych sytuacjach Administrator Typera może zezwolić użytkownikowi na dokonanie zmiany ulubionego klubu. Skontaktuj się z Administratorem Typera: mile widziane pisemne podanie, dobrze umotywowane, o długości minimum 1500 znaków ;-)


W jaki sposób mogę zmienić swój awatar (obrazek graficzny)? [#38]

Przejdź do strony Konto. W zakładce Twój profil znajdziesz opcję dodania pliku graficznego.


W jaki sposób mogę napisać kilka słów o sobie? [#39]

Przejdź do strony Konto. W zakładce Twój profil znajdziesz opcję dodania opisu.


Jakie dane mojego konta są widoczne dla wszystkich użytkowników? [#40]

Każdy użytkownik posiada swoją stronę profilową, na której wyświetlane są podstawowe dane publiczne.
Nazwa użytkownika jest wyświetlana w klasyfikacjach punktowych. Panie są dodatkowo wyświetlane w odrębnej klasyfikacji punktowej, więc płeć jest również znana innym użytkownikom. Wybór ulubionego klubu skutkuje pojawieniem się użytkownika w rankingach klubowych.
Jednak jeśli nie będziesz dokonywał żadnych typowań, to nie będziesz w ogóle widoczny dla innych użytkowników.


Jakie dane mojego konta pozostają niewidoczne dla innych użytkowników? [#41]

Wszystkie dane poza nazwą użytkownika, płcią oraz ulubionym klubem są niedostępne dla innych użytkowników.


Czy mogę dostosować wygląd Typera do moich upodobań? [#42]

Tak.
Wybrane opcje konfiguracyjne znajdziesz na stronie Konto w zakładce preferencje


Co oznacza zgoda na subskrypcję autorskich e-maili od Administratora Typera? [#43]

Zaznaczenie tej opcji powoduje, że będziesz otrzymywał wiadomości wysyłane okazjonalnie przez Administratora Typera w związku z samymi typowaniami oraz działaniem całego serwisu. Nie przesyłamy żadnych niepożądanych reklam ani spamu, więc warto zaznaczyć tę opcję.


Straciłem dostęp do konta pocztowego, które jest moim adresem e-mail w Typerze. Co zrobić? [#44]

Skontaktuj się z Administratorem Typera.


Czy mogę usunąć swoje konto? [#45]

Tak. W tym celu użyj opcji Usuń konto dostępnej na stronie Konto.


Czy użytkownicy posiadają swoje profile w serwisie? [#46]

Tak.
Każdy użytkownik posiada swój publiczny profil. Profil ten zawiera podstawowe informacje na temat danej osoby (m.in. nazwę użytkownika, datę dołączenia do gry, płeć, awatar, opis własny, ulubiony klub, ostatnie komentarze, podstawowe statystyki i pozycje w klasyfikacjach punktowych).


W jaki sposób mogę wyświetlić profil danego użytkownika? [#47]

Kliknij w nazwę użytkownika w klasyfikacji punktowej lub w jego awatar w sekcji komentarzy.


Co to jest lista obserwowanych? [#48]

Lista obserwowanych pozwala na łatwiejsze śledzenie dokonań i aktywności innych graczy. Dodanie użytkownika do listy obserwowanych skutkuje wyróżnieniem go w klasyfikacjach punktowych oraz w sekcji komentarzy.


Gdzie znajdę listę obserwowanych przeze mnie osób? [#49]

Na stronie Konto w zakładce obserwowani.


W jaki sposób mogę dodać użytkownika do mojej listy obserwowanych? [#50]

Przejdź na stronę profilu użytkownika i wciśnij przycisk dodania do listy.


W jaki sposób mogę usunąć użytkownika z mojej listy obserwowanych? [#51]

Przejdź na stronę profilu użytkownika i wciśnij przycisk usunięcia z listy.


Gdzie znajdę listę osób, które obserwują mój profil? [#52]

Na stronie Konto w zakładce obserwowani.


Czym są pakiety w Typerze? [#53]

Każdy użytkownik ma przypisany do swojego konta jeden z następujących pakietów: Podstawowy, Premium lub Premium Plus.
Pakiety różnią się między sobą dostępnymi funkcjami i oferowanymi możliwościami, aby poznać szczegóły zobacz porównawcze zestawienie pakietów.


Jaki pakiet aktualnie posiadam? [#54]

Nazwa Twojego pakietu jest wyświetlana na stronie Konto.


W jaki sposób mogę zmienić pakiet na lepszy? [#55]

Zamówienia wybranego pakietu możesz dokonać na stronie Konto w zakładce pakiety.


W jaki sposób mogę uregulować należność za wybrany pakiet? [#56]

Możesz skorzystać z systemu płatności on-line, dokonać tradycyjnego przelewu na wskazane konto bankowe lub dokonać wpłaty PayPal.


Co mam zrobić w przypadku problemów podczas dokonywania płatności on-line? [#57]

W przypadku niepowodzenia spróbuj ponownie wykonać płatność.
Możesz zmienić sposób płatności na tradycyjny przelew (wpłatę na konto bankowe) lub wpłatę PayPal.
Możesz też skontaktować się z nami i opisać napotkany problem.


Jak szybko otrzymam zamówiony pakiet? [#58]

W przypadku płatności on-line zamówienie jest realizowane natychmiast.
W przypadku tradycyjnego przelewu oraz wpłaty PayPal realizacja może potrwać do kilku dni roboczych.


W jaki sposób mogę sprawdzić aktualny stan zamówienia? [#59]

Przejdź na stronie Konto do zakładki pakiety.


Czy mogę zmienić wybrany sposób płatności? [#60]

Tak, jeśli nie dokonałeś jeszcze płatności uprzednio wybranym sposobem.
Przejdź na stronie Konto do zakładki pakiety i wyświetl szczegóły zamówienia.


Co się stanie z moim zamówieniem jeżeli nie dokonam płatności? [#61]

Jeżeli przez dłuższy czas (np. kilkanaście dni) po zamówieniu pakietu nie dokonasz wyboru sposobu płatności albo nie sfinalizujesz samej płatności, to zamówienie zostanie anulowane.


Czy udostępniacie aplikację przeznaczoną dla użytkowników urządzeń przenośnych? [#62]

Tak. Z myślą o użytkownikach urządzeń przenośnych wydaliśmy aplikację mobilną.


Co jest potrzebne aby uruchomić aplikację mobilną Typera? [#63]

Smartfon, tablet lub inne urządzenie mobilne z zainstalowanym systemem operacyjnym Android™ (w wersji 4.1 lub nowszej).


Ile kosztuje aplikacja mobilna? [#64]

Nasza aplikacja mobilna jest bezpłatna.


Czy aplikacja mobilna oferuje wszystkie funkcje dostępne w serwisie WWW? [#65]

Nie. Aplikacja mobilna oferuje tylko wybrane funkcje.


Czy po dokonaniu typowania w aplikacji mobilnej mój typ będzie widoczny również w serwisie WWW? [#66]

Tak.


Skąd mogę pobrać aplikację mobilną? [#67]

Nasza aplikacja mobilna jest dostępna do pobrania z internetowego serwisu Google Play.


Czym są przypomnienia o nadchodzących typowaniach? [#68]

Są to wiadomości wysyłane automatycznie przez system Typera. Zawierają informację o zbliżających się terminach typowania zawodów.


Jak mogę włączyć/wyłączyć otrzymywanie przypomnień? [#69]

Przejdź do zakładki preferencje na stronie Konto.


Jakie zawody są uwzględniane w przypomnieniach? [#70]

Wszystkie zbliżające się zawody, których w momencie wysłania przypomnienia nie wytypowałeś.


Z jakim zapasem czasowym przed zawodami są wysyłane przypomnienia? [#71]

Z maksymalnie 18-godzinnym wyprzedzeniem. Rzeczywisty zapas czasowy może być krótszy, ponieważ nie rozsyłamy przypomnień w godzinach nocnych.


Jak często Typer wysyła przypomnienia? Czy jeżeli w trakcie weekendu odbywa się 8 zawodów, to otrzymam aż 8 przypomnień? [#72]

Z zasady przypomnienia są wysyłane nie częściej niż 2 razy w tygodniu i zawierają pełną listę zbliżających się niewytypowanych zawodów. Pamiętaj o wszystkich zawodach zawartych w danym przypomnieniu, ponieważ Typer o typowaniu każdych zawodów przypomina tylko jeden raz.
W przypadku weekendu pełnego wydarzeń do wytypowania otrzymasz jedną lub dwie wiadomości z przypomnieniem.


Czy w nowym terminie wysyłacie przypomnienia o typowaniu zawodów, które zostały wcześniej przełożone? [#73]

Tak, otrzymasz kolejne przypomnienie jeżeli jeszcze nie dokonałeś typowania tych zawodów.


Włączyłem subskrypcję przypomnień, ale ich nie otrzymuję! Czy coś się popsuło? [#74]

Niekoniecznie.
Jeżeli zachowujesz żelazną dyscyplinę i dokonujesz typowań z dużym wyprzedzeniem czasowym (np. ponad 18-godzinnym), to przypomnienia nie są do Ciebie wysyłane. Przyjmujemy założenie, że nie ma potrzeby przypominać o typowaniach zawodów, które wytypowałeś przed wysłaniem przypomnienia.


Na jaki adres wysyłacie przypomnienia e-mailowe? [#75]

Przypomnienia wysyłane są na adres e-mail przypisany do Twojego konta.


Czym są przypomnienia SMS-owe o nadchodzących typowaniach? [#76]

Są to wiadomości SMS wysyłane automatycznie przez system Typera. Zawierają informację o zbliżających się terminach typowania zawodów.
Przejdź do zakładki preferencje na stronie Konto aby włączyć/wyłączyć ich subskrypcję.


Jakie warunki muszę spełnić aby otrzymywać przypomnienia SMS-owe? [#77]

Po pierwsze: musisz posiadać pakiet, który uprawnia do otrzymywania przypomnień SMS-owych.
Po drugie: musisz podać poprawny numer telefonu (na stronie Konto, w zakładce Twój profil).
Po trzecie: musisz włączyć przypomnienia SMS-owe (na stronie Konto, w zakładce preferencje).


Jestem nocnym markiem i lubię dźwięk przychodzącego SMS-a wpół do trzeciej przy pełni księżyca. [#78]

Niestety, nie oferujemy nocnych przypomnień.
Nasz przypominacz rozsyła wiadomości od rana do późnych godzin wieczornych, w nocy śpi.


W jaki sposób mogę typować zawody? [#79]

Przede wszystkim musisz być zarejestrowanym użytkownikiem serwisu.
Przejdź na stronę Typowanie oraz sprawdź, które zawody są aktualnie dostępne do typowania. Aby otworzyć panel dodawania nowego typowania kliknij w przycisk typuj


Kiedy mogę typować zawody? [#80]

Możesz typować tylko te zawody, których typowanie zostało otwarte przez Administratora Typera, a nie upłynął jeszcze termin zamknięcia typowania.


Czy mogę wybrać wielokrotnie tego samego zawodnika na różnych pozycjach? [#81]

Nie. Typowanie zawierające tego samego zawodnika przypisanego do różnych pozycji nie zostanie zapisane.


W jaki sposób mogę zmienić swoje typowanie? [#82]

Użyj przycisku edycji typowania edytuj


Czy każdy użytkownik może dokonać edycji swojego typowania? [#83]

Nie, możliwości zmian typowań są zależne od posiadanego pakietu. Na stronie zestawienia pakietów znajdziesz informację kto jest uprawniony do edycji swoich typowań.


Czy są ograniczenia w liczbie zmian typowania? [#84]

Tak. Informacje o ograniczeniach znajdziesz w zasadach gry oraz w zestawieniu pakietów.


Co się stanie jeśli przekroczę limit zmian w typowaniu? [#85]

Zmiany nie zostaną zapisane, zamiast tego wyświetlony zostanie stosowny komunikat.


Czy ma znaczenie czas dokonania typowania? [#86]

Nie ma znaczenia. Wszystkie typowania są traktowane tak samo niezależnie czy użytkownik dokona typowania na minutę przed końcem terminu typowania czy 5 dni wcześniej.


Czy jest możliwe typowanie po zakończeniu terminu typowania? [#87]

Nie.


Czy zamiast edytować istniejące typowanie mogę dodać w jego miejsce zupełnie nowe? [#88]

Nie.
Przy próbie dodania nowego typowania zostaniesz przekierowany do strony edycji.


Co oznaczają listy "tylko aktualne" i "wszystkie" na stronie Typowania? [#89]

Pierwsza z nich wyświetla tylko aktualne zawody: nadchodzące typowania, otwarte typowania oraz niedawno zakończone.
Druga z nich wyświetla pełną historię zawodów w całym sezonie.


W jaki sposób mogę sprawdzić szczegóły swojego typowania? [#90]

Jeśli nie upłynął termin typowań kliknij w przycisk edytuj
Jeśli upłynął termin typowań kliknij w przycisk pokaż moje typy
Po rozliczeniu punktów szczegóły Twojego typowania są dostępne po kliknięciu w przycisk pokaż wyniki


Co oznaczają kolorowe ikony w kolumnie "status"? [#91]

nadchodzące = typowanie zawodów nie zostało jeszcze otwarte
otwarte = typowanie zawodów jest otwarte
zegar = typowanie zawodów jest otwarte i zbliża się termin zamknięcia typowania
zamknięte = minął termin typowania zawodów, ale typowania nie zostały jeszcze rozliczone
rozliczone = typowania zostały rozliczone
archiwalne = zawody zakończyły się już pewien czas temu i trafiły do archiwum
zawieszone = typowanie zawodów zostało czasowo zawieszone i być może zostanie wznowione, w bliżej nieokreślonym terminie
anulowane = typowanie zawodów zostało anulowane i wszelkie dokonane typowania zostają uznane za niebyłe


Czy wybrane zawody są wyżej punktowane od innych? [#92]

Tak.
Następujący po nazwie zawodów dopisek [x2] oznacza, że za dane zawody można zdobyć więcej punktów. Zdobycz punktowa dla takich zawodów jest mnożona razy 2. Mnożenie punktów nie dotyczy premii za wygraną w klasyfikacji punktowej danych zawodów ani premii za wygraną w klasyfikacji kolejki, do której przypisane są dane zawody.


Co oznacza wartość w kolumnie "liczba typowań"? [#93]

Liczba ta pokazuje ilu użytkowników zapisało swoje typowania.


Co się stanie jeśli wskażę kursorem lub kliknę w liczbę typowań danych zawodów? [#94]

Wyświetli się podpowiedź kto jest faworytem danych zawodów według naszych typujących. Podpowiedź nie zostanie wyświetlona dla zawodów z niewielką liczbą zapisanych typowań.


Czy inni użytkownicy widzą moje typowania? [#95]

Nie.


Czy inni użytkownicy mają możliwość dowiedzieć się czy dokonałem typowania danych zawodów? [#96]

Nie ma takiej możliwości dopóki punkty za typowanie zawodów nie zostaną rozliczone.
Po rozliczeniu punktów zostaniesz uwzględniony w klasyfikacji punktowej i dopiero wtedy inni użytkownicy będą mogli sprawdzić czy typowałeś.


Czy możecie mi pomóc przy wyborze typowanych wyników? [#97]

Musisz polegać przede wszystkim na sobie.
Czasami Administrator Typera podsuwa pewne pomysły na stronie głównej, ale najlepszą metodą jest jednak bazowanie na własnej intuicji i wiedzy.


Co oznacza ikona czerwonych kostek w panelu typowania? [#98]

Kliknięcie w tę ikonę skutkuje wpisaniem losowego wyniku jako typowania danych zawodów.


Wykonuję edycję typowania i mam problem ze zmianą kolejności drużyn. Jak to zrobić? [#99]

Jeśli chcesz dokonać zmiany kolejności typowania np. 4 drużyn na 4 dostępnych pozycjach, to powinieneś wykorzystać neutralne pole z rozwijanej listy wyboru (oznaczone etykietą "---wybierz---"). Najpierw zamień wybrane typowania na neutralne pola, a następnie wybierz docelową kolejność drużyn.


Czy mogę użyć klawiatury do wytypowania wyniku? [#100]

Tak.
Kliknij w listę wyboru wyniku meczu ligowego, a następnie wpisz na klawiaturze pierwsze dwie cyfry wybranego wyniku meczu (np. jeśli chcesz wybrać wynik 47:43 wciśnij na klawiaturze kolejno: 4 i 7). Pożądana opcja na liście powinna zostać automatycznie zaznaczona.


Wytypowałem zawodników, którzy zostali później wycofani z listy startowej. Co robić? [#101]

To jest wyjątkowa sytuacja, w której jesteś uprawniony do zmiany swojego typowania bez żadnych konsekwencji. Po aktualizacji listy startowej przez Administratora Typera na stronie edycji typowania pojawi się stosowna informacja o możliwości wykonania zmiany. Tego rodzaju zmiany są dopuszczalne nawet jeżeli limit dopuszczalnych zmian został wyczerpany.


Czym jest histogram typowań zawodów? [#102]

Histogram typowań to dokładne statystyki przedstawiające ile osób obstawiło każdy z możliwych wyników (np. rezultat ligowy, zwycięstwo zawodnika lub drużyny). Pozwala uzyskać wiedzę na jakie rozstrzygnięcia stawiają inni typujący. Zobacz przykładowe histogramy: [JPG].


Kiedy są przyznawane punkty za typowanie? [#103]

Jak tylko Administrator Typera wpisze wyniki oraz przeliczy punkty.
Warto dodać, że Administrator Typera czasami bywa bardzo nieufny wobec komputerów i jak nikt nie patrzy, to wyciąga z szuflady drewniane liczydło, ołówek oraz kartkę papieru. Więc cierpliwości!


W jaki sposób mogę się dowiedzieć czy punkty za typowanie zostały już przyznane? [#104]

Sprawdź status typowania na liście zawodów.
Zakończone typowania bez przyznanych punktów posiadają status zamknięte (ikona zamknięte). Zakończone typowania z przyznanymi punktami posiadają status rozliczone (ikona rozliczone).


Jak mogę sprawdzić wyniki moich typowań? [#105]

Jeśli punkty dla zawodów zostały przyznane kliknij w przycisk pokaż wyniki. Możesz również przejść do panelu Wyniki i odnaleźć typowane zawody na liście.


Za co dokładnie są przyznawane punkty? [#106]

Szczegółowe reguły przyznawania punktów znajdziesz na stronie Zasady gry.


Czy jest możliwe, że błędnie policzyliście moje punkty? [#107]

Teoretycznie nie.
W praktyce jednak błędy się zdarzają, komputery też miewają swoje kaprysy. Jeśli jesteś pewny, że Twoje typowanie zostało błędnie rozliczone - skontaktuj się z Administratorem Typera.


Czy jest możliwe, że otrzymam ujemną liczbę punktów za typowanie? [#108]

Tak, jeśli reguły przyznawania punktów na to pozwalają.


Czy inni użytkownicy mają wgląd w szczegółowe wyniki moich typowań? [#109]

Nie.
Po rozliczeniu punktów za dane zawody inni użytkownicy widzą tylko Twoją pozycję w klasyfikacji punktowej oraz liczbę zdobytych punktów, nie mają wglądu w szczegóły Twoich typowań.


Czy mogę sprawdzić szczegóły moich typowań z odległej przeszłości (np. sprzed kilku miesięcy)? [#110]

Nie zawsze, to zależy od uprawnień Twojego konta. Jeżeli obok nazwy zawodów widzisz ikonę (wyniki już niedostępne) to oznacza, że nie jest już możliwy wgląd w szczegółowe wyniki danych zawodów.


Jakie kryteria decydują o wyższej pozycji w klasyfikacji punktowej? [#111]

Większa liczba punktów. Zawodnicy z równą liczbą punktów mają przypisaną identyczną pozycję w klasyfikacji.
Wyjątek stanowi klasyfikacja generalna: większa liczba wygranych daje wyższą pozycję w przypadku równej liczby punktów.


Czy prowadzicie osobne klasyfikacje punktowe pojedynczych meczów ligowych? [#112]

Nie, w zakresie rozgrywek ligowych prowadzone są tylko klasyfikacje punktowe całych kolejek. Punkty zdobyte przez użytkownika w danej kolejce są sumą punktów zdobytych we wszystkich pojedynczych meczach wchodzących w skład danej kolejki.


Co oznacza gwiazdka na końcu nazwy kolejki ligowej? [#113]

Gwiazdka oznacza, że dana kolejka ligowa nie została jeszcze zakończona (np. nie zostały rozliczone jeszcze wszystkie składowe mecze danej kolejki).


Mam przydzielone punkty za typowanie meczu ligowego. Dlaczego nie mogę znaleźć klasyfikacji całej kolejki? [#114]

Wygląda na to, że rozliczone zostały już punkty za typowanie danego meczu ligowego, ale najprawdopodobniej publikacja wyników całej kolejki nastąpi w późniejszym terminie. Być może nie wszystkie mecze danej kolejki zostały zakończone.


Co oznaczają kolorowe strzałki przy numerach pozycji w klasyfikacji? [#115]

Klikając w strzałki można samodzielnie przesuwać użytkowników w klasyfikacji.
No dobrze, to był tylko żart ;-) W rzeczywistości są to znaki, które symbolizują zmiany pozycji w klasyfikacji punktowej.
oznacza awans użytkownika w klasyfikacji
oznacza spadek użytkownika w klasyfikacji
oznacza debiut użytkownika w klasyfikacji


Co oznacza wartość w kolumnie "liczba wygranych"? [#116]

Liczbę wygranych klasyfikacji pojedynczych zawodów (w przypadku zawodów nieligowych) oraz wygranych klasyfikacji kolejek (w przypadku zawodów ligowych).


Czy moja liczba wygranych może się zmniejszyć? [#117]

Tak, może dojść do takiej sytuacji w szczególnych przypadkach.
Wygrana w danej klasyfikacji punktowej jest przyznawana jej zwycięzcy na podstawie klasyfikacji punktowej. Przykładowo, jeżeli po zakończeniu chronologicznie pierwszych zawodów w danej kolejce (rozciągniętej np. na kilka dni lub godzin) zostaniesz liderem klasyfikacji kolejki, to Twoja liczba wygranych zostanie zwiększona. Jeżeli po zakończeniu kolejki stracisz pozycję lidera klasyfikacji kolejki, to liczba wygranych zostanie skorygowana (zmniejszona do początkowej wartości).


Odbył się tylko 1 z 4 meczów w kolejce, ale wielu graczy już otrzymało premię za wygranie kolejki. Dlaczego? [#118]

Taka sytuacja wynika z wybranej przez nas metody przydzielania punktów, pozwala ona znacznie przyspieszyć obliczanie klasyfikacji punktowych. Premia za zwycięstwo w kolejce ligowej jest tymczasowo przydzielana również liderom przejściowych klasyfikacji kolejek.
W ostatecznym rozrachunku premia przyznana liderom klasyfikacji przejściowych zostanie wycofana, należną premię otrzymają tylko zwycięzcy końcowej klasyfikacji danej kolejki.


Czy użytkownicy, którzy otrzymają zerową liczbę punktów za typowanie, są uwzględniani w klasyfikacjach punktowych? [#119]

Tak.


Czy użytkownicy, którzy nie dokonują żadnych typowań, są uwzględniani w klasyfikacjach punktowych? [#120]

Nie.


Czym są szczegóły klasyfikacji w klasyfikacjach punktowych? [#121]

Są to dodatkowe informacje opisujące każdego sklasyfikowanego użytkownika: łączna liczba rozliczonych typowań oraz historia zajmowanych lokat w klasyfikacji generalnej.


Czy wszyscy mają dostęp do szczegółów klasyfikacji? [#122]

Nie. Dostęp do nich posiadają tylko uprawnieni użytkownicy.


Co oznacza wartość w kolumnie "liczba typowań"? [#123]

Liczbę rozliczonych zawodów, które wytypował dany zawodnik.


Co oznaczają liczby w kolorowych polach po prawej stronie liczby typowań? [#124]

Pozycje w klasyfikacji generalnej na przestrzeni ostatniego czasu.


Do czego służy przycisk "historia rankingu" z prawej strony? [#125]

Po kliknięciu w przycisk zobacz historię rankingu możesz sprawdzić historię pozycji rankingowych danego użytkownika na przestrzeni czasu.


Jak włączyć wyświetlanie szczegółów klasyfikacji? [#126]

Kliknij przycisk pokaż więcej szczegółów w lewym górnym rogu na stronie Klasyfikacje.


Nie lubię nadmiaru liczb. Czy mogę wyłączyć wyświetlanie szczegółów klasyfikacji? [#127]

Tak.
Kliknij przycisk pokaż mniej szczegółów w lewym górnym rogu na stronie Klasyfikacje.


Czy mogę porozmawiać z innymi użytkownikami na temat typowań? [#128]

Tak. Na dole strony z typowaniem/wynikami danych zawodów znajduje się miejsce do wymiany opinii z innymi użytkownikami. Możesz tam wpisać własne komentarze oraz ocenić wpisy innych użytkowników (klikając w symbol plusa/minusa).


Kto może dodawać komentarze i je oceniać? [#129]

Tylko zarejestrowani użytkownicy.


Czy długość pojedycznego wpisu jest ograniczona? [#130]

Tak. W zależności od posiadanego pakietu limit ten wynosi od 200 do 800 znaków.


W jaki sposób mogę skierować odpowiedź do konkretnego użytkownika? [#131]

Kliknij w nazwę autora danego wpisu. Jego nazwa użytkownika zostanie poprzedzona symbolem @ we wpisie. Osoba, której odpowiadasz, zostanie powiadomiona o Twojej odpowiedzi.


W jaki sposób mogę się dowiedzieć czy ktoś odpowiedział na mój wpis? [#132]

Stosowne powiadomienie będzie widoczne na stronie głównej oraz na stronie listy zawodów.


Czy mogę dodać wielolinijkowy komentarz? [#133]

Całość wielolinijkowego komentarza jest wyświetlana jako jeden wiersz.


Czy mogę samodzielnie zmienić treść mojego komentarza? [#134]

Niestety, nie ma możliwości samodzielnej edycji opublikowanych komentarzy.


Gdzie znajdę listę najnowszych komentarzy w serwisie? [#135]

Lista najnowszych komentarzy wraz z zestawieniem odpowiedzi skierowanych bezpośrednio do Ciebie oraz listą Twoich ostatnich wpisów znajdziesz na stronie Komentarze.


Chcę ukryć wyświetlanie komentarzy. Jak mogę to zrobić? [#136]

Wyświetlanie komentarzy możesz wyłączyć w zakładce preferencje na stronie Konto.


Ktoś opublikował treść, która moim zdaniem powinna być usunięta. Co mam zrobić? [#137]

Prosimy o kontakt z Administratorem Typera.


Czym są Rankingi klubowe? [#138]

W Rankingach klubowych znajdziesz porównanie osiągnięć sympatyków każdego z klubów.
Aby dołączyć do określonej listy rankingowej przejdź na stronę edycji szczegółów konta oraz wskaż swój ulubiony klub lub skorzystaj z możliwości wyboru klubu na stronie Rankingi klubowe.


Wybrałem ulubiony klub, ale moja nazwa użytkownika nie jest wyświetlana w rankingu sympatyków mojego klubu. Dlaczego? [#139]

Najwyraźniej nie wytypowałeś jeszcze żadnych zawodów lub typowane przez Ciebie zawody nie zostały jeszcze rozliczone. W efekcie tego nie widniejesz w klasyfikacjach punktowych.
Poczekaj na rozliczenie wytypowanych zawodów, zostaniesz wtedy automatycznie uwzględniony w klasyfikacjach punktowych oraz w rankingu klubowym.


Czego pilnuje Strażnik Typowań? [#140]

Strażnik Typowań może wytypować w Twoim imieniu zawody, których termin przegapiłeś. Jeśli nie zapisałeś swojego typowania przed rozpoczęciem zawodów, to Strażnik Typowań w ostatniej chwili zabezpieczy Cię przed niepożądaną stratą punktów.


Czy wszyscy mogą korzystać z usług Strażnika Typowań? [#141]

Nie. Strażnik Typowań może typować tylko w imieniu uprawnionych użytkowników.


Ile razy w ciągu całego sezonu Strażnik Typowań może mnie wyręczyć w typowaniu? [#142]

Limit użyć jest zależny od posiadanego pakietu. Sprawdź zakładkę preferencje na stronie Konto aby sprawdzić limit dopuszczalnych użyć Strażnika.


Nie chcę, żeby Strażnik Typowań typował za mnie. Czy mogę go wyłączyć? [#143]

Tak. Przejdź do zakładki preferencje na stronie Konto i wyłącz Strażnika.


Jaką metodę typowania wybiera Strażnik Typowań? [#144]

Strażnik Typowań stara się wybrać optymalne rozwiązanie dla użytkownika. Z reguły wspomaga się typowaniami dokonanymi przez roboty typujące.


Kiedy Strażnik Typowań dokonuje typowania? [#145]

W ostatniej chwili przed rozpoczęciem zawodów.
Warto wziąć pod uwagę, że typowania dokonane przez Strażnika Typowań mogą być widoczne w systemie z pewnym opóźnieniem (maksymalnie kilkunastominutowym).


Strażnik wytypował za mnie zawody, które zostały później anulowane. Czy to typowanie wlicza się do puli wykorzystanych przez Strażnika? [#146]

Nie.
Dokonane typowania anulowanych zawodów nie wliczają się do puli wykorzystanych typowań Strażnika.


Strażnik dokonał typowania w moim imieniu, ale zawody zostały przełożone na inny termin. Czy w nowym terminie mogę samodzielnie wytypować wyniki? [#147]

Tak.
W przypadku zmiany terminu zawodów typowanie dokonane przez Strażnika nie jest wliczane do puli wykorzystanych. Możesz samodzielnie dokonać typowania zawodów w nowym terminie.


Czy Strażnik gwarantuje zdobycie punktów za typowanie? [#148]

Nie.
Niestety, pomimo najlepszych chęci, Strażnik Typowań nie może zagwarantować zdobycia punktów. Może zajść sytuacja, że za typowanie Strażnika zostanie przyznana zerowa liczba punktów. W takim przypadku typowanie Strażnika nie zostanie wliczone do wykorzystanych. Innymi słowy: otrzymasz dodatkową możliwość skorzystania z jego usług.


Kto to jest VIP? [#149]

VIP jest specjalnym statusem przyznanym użytkownikowi przez Administratora Typera. Szczegóły typowań VIPów mogą być widoczne dla wszystkich użytkowników serwisu.
Niektóre typowania VIPów posiadają załączony przez nich samych komentarz lub krótką analizę typowanych zawodów. Każdy VIP jest wyróżniony specjalną ikoną VIP w klasyfikacjach punktowych.


Co to jest Loża VIP? [#150]

W Loży VIP znajdziesz listę VIPów.


Co to jest Panteon Sławy? [#151]

Panteon Sławy jest przeglądem laureatów klasyfikacji punktowych poprzednich edycji Typera.


Gdzie znajdę klasyfikacje punktowe z poprzedniego sezonu? [#152]

W Archiwum wyników.


Czy zatrudniacie maszyny do typowania wyników? [#153]

Tak, wyniki zawodów są obstawiane przez nasze roboty typujące.
Roboty są wyróżniane w klasyfikacjach punktowych specjalną ikoną (robot).
Więcej informacji znajdziesz na stronie Roboty typujące.


Co to jest TyperBet? [#154]

TyperBet jest zestawieniem rozmaitych kursów na zawody żużlowe.


Co to jest Kącik Zwycięzcy? [#155]

Jest to wydzielone miejsce na głównej stronie Typera, w którym użytkownicy wskazani przez Administratora Typera mogą opublikować wybraną przez siebie treść.
Jak sama nazwa wskazuje nagradzanymi użytkownikami są zwycięzcy wybranych klasyfikacji Typera.


Czy to prawda, że rozdajecie dyplomy? [#156]

Tak.
Administrator Typera na zakończenie sezonu wystawia dyplomy za wyróżniające osiągnięcia.


W jaki sposób zabezpieczacie moje hasło? [#157]

Ze względu na bezpieczeństwo nie zapisujemy w ogóle haseł w postaci tzw. tekstu otwartego. Hasła przechowujemy wyłącznie w postaci zaszyfrowanej. Więc jeśli zapomnisz swoje hasło, to nie jest możliwe przypomnienie jego dokładnego brzmienia, zamiast tego możesz ustawić nowe hasło.


Co mam robić aby zmniejszyć ryzyko dostępu do mojego konta przez niepowołane osoby? [#158]

Zalecamy przestrzeganie standardowych dobrych praktyk: unikanie ustawiania identycznych haseł do różnych serwisów w Internecie oraz okresową zmianę hasła na nowe.


Czy mogę skontaktować się z twórcami Typera? [#159]

Tak. Zajrzyj na stronę Informacje o Typerze.


Czy Typer zapisuje ciasteczka (cookies) na moim komputerze? [#160]

Tak. W celu poprawy jakości i komfortu użytkowania nasz serwis korzysta z plików ciasteczek (cookies).
Ustawienia przeglądarki internetowej pozwalają określić zasady przechowywania ciasteczek na Twoim komputerze.


Mam zastrzeżenia odnośnie wyglądu serwisu albo sposobu/szybkości jego działania. [#161]

Skontaktuj się z nami. Opisz problem, załącz też informację z jakiego urządzenia (komputera) oraz z jakiej przeglądarki internetowej korzystasz.


Podczas korzystania z Typera pojawia się nietypowy błąd. [#162]

Upewnij się, że Twoja przeglądarka poprawnie obsługuje pliki ciasteczek (cookies), które są niezbędne do prawidłowego działania niektórych funkcji serwisu.
Pewne elementy strony wymagają włączenia obsługi języka JavaScript w przeglądarce internetowej.
Jeśli problem nie znika - skontaktuj się z nami.


Dlaczego w regulaminach lig żużlowych jest tak wiele absurdów? [#163]

To pytanie raczej nie wygląda na bezpośrednio związane z naszym Typerem, ale postaramy się pomóc. Skontaktuj się z nami ;-)


Nie znalazłem na tej stronie rozwiązania mojego problemu. [#164]

Skontaktuj się z nami.



Potrzebuję pomocy | O Typerze | Aplikacja mobilna | ikona Strona główna PoKredzie.pl
Typer Żużlowy PoKredzie.pl © 2014-2018 Wszystkie prawa zastrzeżone.
elast.net